Laatste dagen Hoi An

23 december 2022 - Hoi An, Vietnam

Ondanks de regen hadden we toch besloten naar het strand te gaan omdat we meer van Hoi An wilde zien. Met mooi weer moet het er prachtig zijn, we hebben over het strand gelopen en een drankje gedaan bij het deckhouse.  En vanwege de regen toch maar een grabe taxi in plaats van de fietsen. Het was leuk om te zien maar erg jammer dat we alleen maar regen hadden. Voor de volgende dag hadden we een lantern workshop geboekt, wat ten minste binnen is. De volgende hadden we mooi weer, een beetje zon soms en geen regen!! De lantern workshop was leuk maar de lantern neemt meer plek in beslag dan ik dacht!! Nu zit ik in het vliegtuig om zo naar Bangkok te vliegen en dan neem ik de bus naar Pattaya. Tot snel

1. Maud McConachie:
    26 december 2022
    Mooie foto's en het eten ziet er heerlijk uit... Heb een geweldige tijd in Thailand en blijf veel foto's maken x
  2. Marga Bijl:
    Geniet in Thailand, prachtig land!!!
  3. Annemieke:
    3 januari 2023
    Leuke foto's - ook die van de workshop! Geniet verder en natuurlijk: Happy New Year!!
  4. Merel:
    25 januari 2023
    Dank je wel!! Jullie ook een gelukkig nieuwjaar!!