Bangkok

22 januari 2023 - Bangkok, Thailand

Aangekomen in Bangkok met de minivan gelijk samem met Rafael een biertje gehaalt bij de 7eleven en naar mijn guesthouse gelopen. Daar voor Rafael een Grab gestelt om naar de Airport te gaan. Savonds met Aris naar de nachtmarket geweest. Een leuke locale market en de mensen spraken geen woord Engels. De volgende dag rondgelopen in Bangkok en met de hop on hop of waterboot geweest. Savonds gezellig met Ellie en Ella gegeten en drankje gedaan op khoasan Road. De volgende dag zouden we naar de watervallen gaan maar voor mij had het geen zin om mee te gaan omdat de reistijd te veel was. Ella en Ellie hadden daar ook een overnachting dus dan maakt de reistijd minder uit. Savonds kwam Mor aan het guesthouse vanuit koh chang. Laatste dagen in bangkok met Mor samen verschillende dingen gedaan; Grand Palace, Wat Pho, Wat Arun, bloemenmarkt, Kapper (mijn haar werd eerst gestijlt voordat ze het knipten) , massage, China town en baiyoke sky hotel rooftop bar. Was super gezellig en gaan nu samen naar Koh Toa een super mooi duik eiland.

1. Iris:
    23 januari 2023
    Heel leuk weer om te lezen! Zalige foto’s en erg fijn om te zien dat je het zo naar je zin hebt schat! Liefs
  2. Carina:
    Wat heb je weer veel
    Mooie en leuke dingen gezien en mensen ontmoet ! 😘
  3. Marga Bijl:
    23 januari 2023
    Heerlijk om jouw verhalen te lezen. Brengt vele mooie herinneringen naar boven.
    Nu genieten op het mooie duikeiland 😘
  4. Maud McConachie:
    24 januari 2023
    Zo spannend om je te volgen Merel en kijk uit naar de foto's. Je hebt zoveel geweldige mensen ontmoet tijdens je reis.
  5. Maud McConachie:
    31 januari 2023
    Ik moet die enorme schildpad zien.. ongelooflijk en maakt me zo blij om je ervaringen te zien